9fitmonths: Træningsprogram uge 8

_L6A9460_2

Vi har begge under og efter vores graviditeter trænet CrossFit-inspireret.

Dette program er lavet både til gravide og nye mødre – på alle niveauer. Læs mere om vores filosofi og tilgang til træning under og efter graviditeten her.

Konceptet er, at der er 2 længere workouts pr uge (gym workout 1 og 2) og 2 lidt hurtigere workouts (minimalistic workout 1 og 2). Det er ikke et must at nå dem alle, og lidt er meget bedre end intet.

Hvis du er i tvivl om udførslen af øvelserne, hvilken vægt du skal bruge, eller hvordan du skal skalere til noget lettere, så kig forbi vores exercise directory (videoer og beskrivesler på engelsk).

Vi har netop lavet en app (til både android og iphone), så det er lettere at tage træningen med i gym’et. App’en er gratis og kan downloades her: http://mippin.com/app/678288 

Rigtig god træning!

Ditte & Sarah

www.9fitmonths.com

GYM WORKOUT #1

Skills: 4 runder af:

Workout: 10-9-8-7-6-5-4-3-2-1 repetitioner af:

Finisher:

  • 4 x 300 m row (2 min pause mellem hvert interval)

GYM WORKOUT #2

Skills: 3 runder af:

Workout: 15-12-9-12-15 repetitoner af:

Finisher: 5 min AMRAP* af:

*AMRAP: as many rounds as possible

MINIMALISTIC WORKOUT #1

Part 1: 4 runder af:

Part 2: 10-8-6-4-2 repetitioner af:

MINIMALISTIC WORKOUT #2

Part 1: 3 runder af:

– 5 min. pause –

Part 2: 8 runder** af:

** 60 sek pause mellem hver runde

ANBEFALET LÆSNING (MEST PÅ ENGELSK) + VORES NYE APP